Czy warto używać suplementów diet ?

Czy warto używać suplementów diet – Masz tylko jeden cel – zbudowanie potężnej muskulatur. Trenujesz regularnie, odpowiednio się odżywiasz, lecz wciąż masz wrażenie, że to nie wszystko, że czegoś brak, aby efekt był szybki i idealny. Z całą pewnością idealnie sprawdzą się odżywki na masę, dzięki którym wymarzoną sylwetkę uzyskasz szybciej a co najważniejsze mniejszym wysiłkiem.

Czy warto używać suplementów diet

Chcąc zbudować masę mięśniową powinniśmy bazować przede wszystkim na niskoprzetworzonych, zdrowych produktach. dieta w budowaniu masy mięśniowej i redukcji tkanki tłuszczowej może być taka sama, balansujemy jedynie kalorycznością i podziałem makroskładników.

Budowanie masy mięśniowej nie oznacza że możemy sobie pozwolić codziennie jeść fast-foody. Jednak czy to budując tkankę mięśniową czy redukując tkankę mięśniową, niektóre osoby mogą pozwolić sobie na Cheat Meal. Cheat Meal może mieć jednak postać również zdrowego i pełnowartościowego posiłku, tylko po prostu bardziej kalorycznego. Suplementacja

Suplementy

Ostatnią kwestią jest suplementacja, budując siłę i masę mięśniową z pomocą przychodzi nam masa suplementów takich jak:

– gainery – świetne w przypadku osób które potrzebują dodatkowych wartościowych kalorii poza dietą

– odżywki typu carbo – dostarczające energii podczas treningu oraz uzupełniające glikogen

– bcaa – podstawowe aminokwasy stosowane w celach energetycznych oraz zabezpieczenia mięśni

– kreatyna – jeden z najpopularniejszych i najbardziej cenionych suplementów m.in. stymuluje syntezę białek

– beta alanina, cytrulina, aakg oraz wiele innych suplementów okołotreningowych

Czy warto używać suplementów diet pokazuje waga

 

pora schudnąć

pora schudnąć

Najważniejszy składnik budulcowy – białko

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że to właśnie białko jest najistotniejszym składnikiem budulcowym naszych mięśni. Tym samym odżywki białkowe to element niezbędny w diecie każdego sportowca, zarówno profesjonalisty, jak i amatora. Odżywka znakomicie pływa na syntezę białek mięśniowych, a także dostarcza do naszego organizmu ogromną ilość aminokwasów. Są one niezbędne do budowania mięśni, ale także wzbogacają enzymy i tkankę łączną.

Jeżeli stosujemy odżywkę białkową, wówczas znakomicie wspieramy budowę naszej masy mięśniowej. Dodatkowo wspieramy również siłę i moc mięśni, a tym samym mamy możliwość ćwiczyć dłużej a nasze ćwiczenia będą jeszcze bardziej efektywne.

 

O to propozycje suplementów

już ObserwujeszRemoved from wishlist 0
już ObserwujeszRemoved from wishlist 0
-50% Zielona kawa GREEN COFFEE Plus
Promocja

Zielona kawa GREEN COFFEE Plus

zalety nowego środka odchudzającgo z ekstraktem zielonej kawy, który warto wypróbować i cieszyć się z zaskakujących, trwałych efektów, bez efektu ...

brak komentarzy 4 lata temu Sold By Ammo store
Sold By Ammo store

235.00 117.00

już ObserwujeszRemoved from wishlist 0
Cholesterol OFF
Promocja

Cholesterol OFF

Czy poziom złego cholesterolu można obniżyć tylko przez zażywanie leków na receptę? Jest wiele naturalnych sposobów na utrzymanie równowagi między ...

brak komentarzy 4 lata temu Sold By Wymarzona Figura

100.00 0.00

Update - 2016.07.16Price were updated now

Kreatyna wspiera naszą muskulaturę

 

Kreatyna jest dla sportowców koniecznością, ponieważ wykazuje bardzo silne działanie anaboliczne, a tym samym wspiera rozwój muskulatury. Kreatyna jaką spożyjemy jest magazynowana w naszym organizmie, jako fosfokreatyna i warto mieć na uwadze, że ponad 90 % jej zapasów gromadzi się właśnie w mięśniach. Ona z kolei jest wykorzystywana w czasie ćwiczeń jako jedno z najbardziej doskonałych, źródeł energii, którą możesz wykorzystać w czasie treningu. Dzięki temu każdy trening może być o wiele bardziej intensywny, dłuższy a tym samym intensywny.

 

Wpływ kreatyny na budowanie masy mięśniowej został wielokrotnie przebadany. Najważniejsze doświadczenia, potwierdzające jej pozytywny wpływ na naszą masę mięśniową, kondycję, siłę i regenerację organizmu po treningu przeprowadził doktor Murray Chrusch, pracujący na Uniwersytecie Saskatchewan w Kanadzie. W czasie tego badania okazało się, że przyjmowanie suplementów keratynowych w ciągu dwunastu tygodni pozwala uzyskać aż dwa dodatkowe kilogramy masy mięśniowej. Tym samym efektywność naszego treningu wzrasta aż o 31%. Kreatyna i białko są więc najważniejszymi elementami diety, które powinien zastosować każdy sportowiec, który chce szybko osiągnąć adekwatne i zadowalające wyniki.

 

5 Total Score

User Rating: 5 (1 votes)
We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Resetuj Hasło